Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek



Kérjük figyelmesen olvasd el webáruházunk Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeit, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk munkanapokon 9-17 óráig.



I.          Üzemeltetői és általános adatok

Cégnév: HLF-INNO Kft.
Székhely: 9011 Győr, Egysori út 39/B
Adószám: 14832132-2-08
Bankszámla szám: 10103379-02862100-01003007
Cégjegyzékszám: 09-09-018437
Telefonszám: +36-30-332-5993
Email cím: info@mindmagyar.hu
Kibocsátó cégbíróság: Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság
Adatkezelés nyilvántartási szám: folyamatban
Csomagküldési tevékenység eljáró hatósága: Győr Megyei Jogú Város Jegyzője Hatósági Főosztály – Igazgatási Osztály

Nyilvántartásba vétel száma: 15331
Kapcsolattartó neve: Fridrichné Gyömörei Éva
Szállítási partnerek megnevezése: GLS
Megrendelések feldolgozása: hétköznap 9 és 17 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-5 munkanap
A szerződés nyelve: magyar
Web-áruház domain: www.mindmagyar.hu
Tárhely szolgáltató: ShopRenter.hu Kft (4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.)

Megvásárolható termékek köre: magyar manufaktúrák által előállított kézműves termékek, többek között lekvár, méz, édesség, keksz, kerámia, bor, pálinka, ajándékcsomagok
 


II.         Regisztráció

A mindmagyar.hu webáruházban regisztrált és nem regisztrált tagként is lehetőséged van vásárolni.

A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadnod.

Későbbi megrendeléseidet gyorsan, könnyedén tudod rögzíteni, ha a regisztrációt választod, mert a regisztrációnál kapott jelszavaddal belépve már nem kell újra a személyes adataidat begépelni.

A belépést követően lehetőséged van több szállítási cím megadására is (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendeléseidet is megtekintheted.
 


III.        Kosár

A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezed. (A termékek képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.)
Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésed automatikus rögzítését, továbbítását.

A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők.

A kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget.

Itt leellenőrizheted a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre.

A kosárban szereplő termékek darabszáma itt még módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Frissít” ikon megnyomásával.

A „Törlés" gombra kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosaradból.



IV.       Rendelés/Vásárlás
 

Ha megfelelőnek tartod a kosárba rakott termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és a vásárlás mellett döntöttél, akkor egyszerűen kattints a „Pénztár” gombra.

Ezután lehetőséged van kiválasztani:

  1. hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni
  2. új vásárlóként akarsz regisztrálni
  3. regisztráció nélkül szándékozol vásárolni

 

  1. Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet, és jelszavadat.
  2. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, melyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned.
  3. Regisztráció nélküli vásárlásnál add meg a számlázási és szállítási címet.

 

A következő lépésben válaszd ki a Neked megfelelő szállítási módot (futárszolgálat házhozszállítás, pick-pack pont), valamint a fizetési módot (utánvét, banki átutalás)

 

Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

 

A megrendelésről minden esetben e-mailen visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás megérkezése az ajánlatot elfogadó jognyilatkozatnak minősül. Amennyiben nem kaptad meg a rendelésről szóló visszaigazoló e-mailt, akkor ellenőrizd a spam mappát, és a rendelés során megadott e-mail címet. Ha a visszaigazoló e-mailünket nem találod, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Amennyiben rendelésedet véglegesítetted (továbbítottad felénk), és a megadott adatokban hibát fedeztél fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezd a rendelés módosítását ügyfélszolgálatunknál. A hibás rendelés módosítását a regisztrációkor megadott e-mail címről küldött levéllel vagy telefonhívással jelezheted ügyfélszolgálatunknak.

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a „Szállítási díj” címszó alatt is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheted a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 - 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben megrendelésed a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.


A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséged keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak!

 


V.        Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, vagy előzetes banki átutalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő.

Ha utánvétes fizetési módot választasz, akkor a futárnak fizetsz az áru átvételekor, melynek kezelési díja 340.- Ft. Ezt az összeget látni fogod már a rendelés rögzítésekor.

Banki átutalással is tudsz fizetni, melynek nincs külön díja, ez esetben a csomagot akkor indítjuk el, amikor az összeg beérkezett a bankszámlánkra.


Átutalási információk

Cég neve:           HLF-INNO Kft.

Számlavezető bank neve:           Budapest Bank
Bankszámla szám:           10103379-02862100-01003007
Megjegyzés rovatban kérünk tüntesd fel a rendelés számodat!



VI.       Szállítási információk, fuvarköltség

 

Szállítás GLS futárszolgálattal (házhozszállítás)
 

Szállítási összeg

Szállítási díj

0 - 19.990 Ft

     1.130 Ft

19.991 Ft-tól

        0 Ft, a szállítási díjat mi fizetjük!

 

Szállítás pick-pack pontra

 

Szállítási összeg

Szállítási díj

0 - 19.990 Ft

  1.000 Ft

19.991 Ft-tól

      0 Ft, a szállítási díjat mi fizetjük!

 

Amennyiben a termékek raktárunkban elérhetőek, 13:00 előtt leadott rendeléseket már a következő munkanapon, 13:00 után leadott rendeléseket pedig a rendelés napját követő 2. munkanapon veheted át.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheted át.

Házhozszállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg a 40 kilogrammot. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát vagy a méretbeli korlát elérésére. Amennyiben a rendelt termékek súlya meghaladja a 40 kilogrammot, cégünk egyedi szállítási díjat kalkulál, melyről e-mailben vagy telefonon tájékoztatunk. Előzetes egyeztetés alapján mód van személyes átvételre is, ehhez kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailban.
 


VII. Elállás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól kiszállítás és személyes átvétel esetén is. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható!

A törvényben előírt 14 napot cégünk megduplázza, tehát 28 nap áll rendelkezésedre, hogy meggondold magad.

Bővebben olvasd az Elállás, garancia és Örömgarancia menüpontok alatt!

Ha elállási/felmondási jogoddal élni szeretnél, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatodat juttasd el nekünk postán vagy e-mailban az alábbi elérhetőségre:

HLF-INNO Kft; 9011 Győr, Egysori út 39/b levélben, vagy

info@mindmagyar.hu mail címre

 

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
 


VIII. Panaszkezelés

Amennyiben a rendelésed kapcsán valamilyen gondot észlelsz, akkor haladéktalanul vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívd ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezd cégünk felé az alábbiakat:

  • Rendelési szám
  • Panasz típusa és leírása

 

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

 

  1. Hiányzik termék a csomagból - Írd le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
  2. A rendelt termék helyett más érkezett - A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük veled a kapcsolatot a további teendők egyeztetése céljából. Neked a történtek bejelentésén kívül jellemzően semmilyen teendőd nincsen!
  3. Sérülten érkezett a termék - Készíts fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.
  4. Előre fizettél, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van rá lehetőséged, és ügyfélszolgálati időn belül veszed át a csomagot, akkor azonnal hívd ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül elintézzük, hogy ott helyben átvehesd a csomagot. Amennyiben már átvetted a csomagot, akkor írd meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számodat és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt. Igény esetén  az összeget le is vásárolhatod webáruházunkban.